Idol ihhh

Tove - Definitivt dåligt låtval. Hon kanske ville ha en annan låt, men så fick någon annan den, det kan ju ha hänt. Men detta sänkte hennes "bild", på nåt sätt? Man ser hennes som den starkaste i tävlingen, men nu... Jag tvivlar? Hon är fortfarande bland mina favoriter, men denna veckan var inte hennes.

Erika - Jag kommer knappt ihåg henne, jag glömmer alltid bort henne! Men aja, strunt i det. Ikväll så var hon väldigt bra, faktiskt! Fast... det ända som stör mig... - Hon är en ny Molly Sandén. Hon är "bäst" i tråkiga ballader och vill säkert delta i Melodifestivalen. Suck. Orkar inte fler såna, tyvärr. Men ikväll så var hon bra, BEAT IT! :)

Nicklas - Faktiskt, jag tyckte han var bra! Han var väl inte dålig, va fan? Om det är nån som är dålig, så får ni läsa under!

Rabih - Visst, han sjöng väldigt bra den här veckan - Men hur ska han klara sig framöver? Det enda han kan sjunga är RnB, och liksom... Tänk er när det är rocktema? Big NO. Men jag måste säga att var bra denna gång, det erkänner jag. Fast han röst är tunn och tjatig efter ett tag!

Reza - Omg, BÄST IKVÄLL! Hon briljerar, hon totalt knockar ut dom andra! Hon har attityd, hon har svänget, hon har känslan, hon har rösten! Hon är självklart en av mina favoriter, kan jag säga :)

Calle - Nja... Asså denne snubbe är jag osäker på. Han tittar alltid hit och dit, kan han inte ha koll på sin blick? Han går runt lite konstigt, man får liksom inget kontakt med honom. Rösten har han väl, men den är lite för ACDC. Vilket är inget negativt dårå, men alltså... I Idol? Nja, jag tvivlar. Annars är han helt okej.

Eddie - Oh Jesus, here we got problems. Han hade verkligen känslan ikväll, han verkligen got into it! Men - Hans röst. För fan! Den är tunn, har ingen power... Han vill ha power, men det kommer inte riiiktigt fram. Idol 2009? Tror inte det. Tävlingen är hård!

Mariette - Jag vet inte vad det är, men det är någonting som jag inte gillar med henne! Hon ser ut som en vilsen tant på scenen...? Fast hon kan ju sjunga, det kan hon! Men... Njae, hon känns inte äkta. Mariette, du är inte sååå "harmonisk"! ;P

Camilla - Snälla rara Camilla, sluta uttala "a" så dåligt i låtarna! Jag vet vad du gör, men det blir liksom "Why, whaaaaaa-aa-aaaa"? Öva på det, please. Du borde delta i Melodifestivalen nästa år, teehee! Eller inte, för jag tror inte du skulle komma vidare. Sorry. Jag kan inte se Camilla som Idol 2009.

Erik - Damn, han kan sjunga! Fast när han har briljerat varje vecka så känns det... Liksom... "Det gamla vanliga". Det gamla vanliga BRA, liksom. Han måste höja ribban ännu, ännu mer! Vilket är väldigt svårt, men liksom... Jag vet inte. Ända sen "Is it true" (som han bara knocka ut dom andra!) så måste han vara ännu bättre. Men han är ju grymt bra, jag kan definitivt se honom som Idol 2009! Och snygg är han ju också... ;)

// Ünalo~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0