Tiderna Gick och jag blev gammal.

Jag ska berätta varför jag valde att gå på just handel. det kommer inte bli långt rättare sagt kul och underhållande.
jag skrev detta i skolan och vill gärna förmedla ut det till alla ni som följer våran blogg. jag börjar nu här LIVE!

Jag har valt handel för att jag ville för jag ville prova något nytt.Jag var så trött på alla SO och NO ämnena så du tyckte jag handel var det rätta och det enda som existerade i min skalle. Jag blev jätte glad att jag kom in.Ett annat skäl att jag valde handel är om jag inte blir hockeyproffs när jag blir lite äldre så har jag en bra utbildning och kan nog få jobb ganska så lätt.Det tredje skälet att jag valde handel är att mina kompisar valde det.Kompisar för mej är lika viktigt som skolarbetet


bilden har ingenting med texten att göra :) det är bara lilla jag och Hanshen <3
heh

// teddytedda:*


Kommentarer
Postat av: Hanna

Aaaw. jag saknar dej saknade lilla teddytedda!<3

2009-10-05 @ 15:17:12
URL: http://hanshen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0